szwedzkiereminiscencje

2013 in review

In Uncategorized on 31 Grudzień 2013 at 20:34

Portal goszczacy mój blog od zarania szczodrobliwie obdarowal mnie statystyka z roku 2013. Jak kazda statystyka, wyrównuje – i nie wspomina o wzroscie poczytalnosci w Tanzanii (tak!) ani o egzotycznych haslach, które niewiadomymi sciezkami do mnie gosci sprowadzaja. Dzisiejsze perelki  to „czy szwedy sa przystojni” oraz „blog opowiadania erotyczne”. Portal portalem, a ja sama od siebie dziekuje serdecznie wszystkim czytelnikom – a zwlaszcza tym czestym – za wizyty oraz cenne, celne i dowcipne komentarze.

Do Siego Roku!

 

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2013 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

A New York City subway train holds 1,200 people. This blog was viewed about 6,000 times in 2013. If it were a NYC subway train, it would take about 5 trips to carry that many people.

Click here to see the complete report.

  1. Do siego roku!🙂
    Miło mi, że znalazłam się na komentatorskim podium.🙂 Bardzo mi się podobają te podsumowania WordPressu.

    • alez do siego, do siego! tez lubie te noworoczne podsumowania – zawsze grzeja serce, bo tyle milych osb do mnie wpada. zal, ze nawet herbata nie moge poczestowac. zyczmy sobie nastepnego pomyslnego roku w blogosferze – bo czy myslals, zaczynajac, ze tyle wytrwasz? dla mnie byl to wielki eksperymen! b mnie na poczatku twoje komentarze podtrzymaly na duchu- tracilam juz wtedy nadzieje, ze ktos czyta takie ksiazki jak ja…

      • Szczerze mówiąc, nie miałam pojęcia, że to tyle potrwa, u mnie w lutym będą już 4 lata.🙂

      • wlasnie sie zastanawiam ile ja juz pisze – tez pewnie chyba kolo tego? na pewno zaczelam jakos zima. jakby nie bylo, zyczmy sobie inspirujacego nastepnego roku w blogosferze, pelnego interesujacych ksiazek i stymulujacych pzrezyc!

Skomentuj

