szwedzkiereminiscencje

2012 – automatyczne podsumowanie roku przez WordPress

In Pamietnik on 30 Grudzień 2012 at 23:02

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2012 annual report for this blog.

Här är ett utdrag:

600 people reached the top of Mt. Everest in 2012. This blog got about 7 500 views in 2012. If every person who reached the top of Mt. Everest viewed this blog, it would have taken 13 years to get that many views.

Click here to see the complete report.

  1. Sygrydo, tyś nie tylko Dumna, tyś boska! Czy to twoje malutkie paluszki, tak to wszystko wyklikały ?
    Gratulując wszystkich tych oszałamiających talentów, życzę rozwinięcia kolejnych. Noworoczne uściski!

  2. ewo, boska moja! jako osoba o anachronicznej cnocie przyzwoitosci przyjmuje z radoscia usciski, natomiast komplementy przekazuje dalej portalowi wordpress, kt mi zrobil prezent noworoczny w postaci podsumowania. w kazdym razie fajny pomysl – i nigdy nie przestane sie dziwic faktowi, ze czytaja mnie w indonezji czy indiach!

    ciebie tez sciskam noworocznie i serdecznie, zyczac samych wspanialosci w bizacym ku nam nowym roku 2013!

  3. :))) A ciekawe, że Tobie wyliczyli oglądalność (czytalność!) powołując się na himalaistów, a u mnie posłużono się festiwalem w Cannes:) Zamieszczę na tamaryszkowym FB, ale już ujawnię, że jesteś u mnie liderką komentowania (a Ewa wiceliderką!). Co jest wynikiem bardzo nastrajającym moje serce na wdzięczność.🙂
    Mam mieszane uczucia, bo rok temu ufnie spoglądałam w dwunastkę (nie do końca słusznie), a w tym roku na trzynastkę patrzę podejrzliwie. Może też nie do końca trafnie.
    Pozdrawiam w progowym dniu!

  4. blogosfera WSZYSTKO wie – ze ty kochasz film, a ja zdobylam kiedy mont blanc😉

    renée, dziekujen za wizyte noworoczna! mam nadzieje, ze nie masz nic na przeciwko mojemu wsadzaniu nosa w twoje posty? wizyty na twoim blogu to tak, jakby znalezc goscinny, zaprzyjazniony dom

    ja jakos odetchnelam po odwolaniu domniemanego konca swiata w roku 2012. trzynastka trzynastka, ale skonczy sie histeria, poniewaz nie ma az 13 miesiecy, wiec na pewno NIC nam sie nie przydarzy 13.13.2013

    zycze ci, zeby trzynastka okazala sie zyczliwa oraz laskawa dla ciebie, twojego pióra oraz goscinnego blogu!

Skomentuj

