szwedzkiereminiscencje

Co ubrac na siebie tej wiosny?

In moda on 8 Kwiecień 2010 at 21:36

Na poczatku sezonu zawsze jest trudno sobie wyrobic zdanie CO bedzie sie nosic. Czasami gazety lansuja ciekawe, nowe trendy – a ulica uparcie nosi cos innego. Z jednej strony niby miesza sie wiele trendów – a z drugiej  nie ma nic gorszego niz czuc sie jak „zeszly sezon”. Jak na razie kupilam sobie zupelnie spontanicznie i bez patrzenia na wytyczne golf w kolorze ochry. Mial byc zielony, ale ochra wydala mi sie ciekawsza. Zupelnie nie mój kolor, ale ladnie wyglada do czerwonego okrycia z kolorowa apaszka pod szyja.

A co Wy bedziecie nosic teh wiosny= Jak myslicie, który z lansowanych trendów sie przyjmie?

  1. Zagłosowałam na beż, bo go bardzo lubię, choć jest w moim przypadku trochę za mdły, lepiej jest mi w zdecydowanych kolorach. Wolę natomiast takie sprane.🙂
    Ochra jest super, bardzo ciekawy kolor.
    Rewolucyjnych zmian w szafie nie planuję, jestem dewiantem książkowym i widząc cenę bluzki nerwowo przeliczam ją na potencjalne zakupy literackie.🙂

    • hej lirael – ja tez b lubie czytac, a zwlaszcza twoje recenzje i posty🙂

      nevertheless b lubie tez i inne przyjemnosci zycia, w tym te estetyczne. lubie ladne przedmioty, niezaleznie od ich wartosci uzytkowej. no i kocham ladne ubrania! a teraz, po dlugiej i chlodnej zimie marze o wysypie kolorowych sukienek na ulice. z tym, ze moge sobie pomarzyc, bo w SE króluja zazwyczaj dzinsy w róznych postaciach. ale powoli poprawia sie smak pzrecietnej szwedki robi sie ciekawszy. choc one i tak ubieraja sie grupowo. i dlatego pasjonujaca rzecza na poczatku sezonu j pzrewidzenie w która strone rusza gusta publiczne?

  2. a ja glosuje na sukienki!

    wishful thinking?

Skomentuj

