szwedzkiereminiscencje

(Niemal) Twitter

In Pamietnik on 3 marca 2010 at 17:49

 

Zniknelam na chwile, ale to tylko dlatego, ze wciagnelo mnie tlumaczenie. Przy okazji tez mniejsze sprawy, o ktorych zaraz napisze.

O pierwszej pisalam juz w komentarzu do ksiazki – Albert Bonniers Förlag zareagowalo na moje uwagi krytyczne dotyczace jezyka polskiego oraz nazw geograficznych, obiecalo poprawe i zaangazowalo osobe polskojezyczna do korekty tekstu przed nastepnym wydaniem. To jest zwyciestwo! http://www.ilovewavs.com/Effects/People/Sound%20Effect%20-%20Yodel.wav

Druga dotyczy Grupy Sieciowej. Powinnam pewnie poswiecic oddzielny wpis i moze i tak zrobie. Poniewaz teraz jednak ma byc krotko, to opisze tylko stan rzeczy. Dzinnikarka z „Ny Teknik”, nad ktora intensywnie pracowalam, odwolala artykul o Grupie Sieciowej. Artykul ten mial sie ukazac dzisiaj, przed Dniem Kobiet. Podalam jej wszystko jak na dloni, ale sie okazalo, ze nie ma pomyslu na artykul no i Grupa zaczela przyjmowac mezczyzn, czyli juz nie kwalifikuje sie kobiecej problematyki. Jeszcze sie na mnie obrazila, jak jej napisalam grzecznosciowo, ze bede jej wdzieczna. W tym kraju nie wolno byc uprzejmym! Dziennikarce Elisabeth V dedykuje: http://www.ilovewavs.com/Effects/People/Sound%20Effect%20-%20Applause.wav

Jako ten pies gonczy pilnuje, zeby wydrukowac plakat na spotkanie w Sztokholmie z okazji Dnia Kobiet. Nota bene, polskie panie i panowie, jak widac swieto ma sie dobrze! Szczegolnie w tym roku. W Szwecji nie ma zwyczaju dawania kwiatow, ale za to Szwedzki Zwiazek Inzynierow zaprasza swoje czlonkinie ze Sztokholmu oraz reprezentantki sieci kobiet na wspolne seminarium o tym, jak to jest byc kobieta i inzynierem. Bedzie to pewnie wygladalo tak: http://www.ilovewavs.com/Effects/People/Sound%20Effect%20-%20Crowd%20Talking%2001.wav

Elektroniczy projekt plakatu wyszarpalam dzisiaj od osoby, ktorej to zadanie zostalo przydzielone. Wyszedl niezly, choc przy okazji kobiety zmienily zaprojektowane przeze mnie logo (a nie mowilam!): http://www.ilovewavs.com/Effects/People/Sound%20Effect%20-%20Woman%20Screaming%2001.wav

Teraz wiec usiluje namowic sekretarke z dostepem do plotera o 300 km ode mnie, zeby mi wydrukowala plakaty, a inna kobiete, zeby je ze soba do stolicy zabrala. Jak na razie obie sie zobowiazaly wspolpracowac, choc wszystko sie okaze w piatek – bo wtedy bedzie dostep do plotera. Prosze za mnie trzymac kciuki, zeby sie udalo! No i moze zalacze jeszcze ten projekt, zeby bylo wiadomo o czym mowie (czyli pisze). Bylo nas trzy osoby do robienia szkicu i to ja zaproponowalam kolorystyke oraz zdjecia na dole (jestem w gornym rzedzie) – po namysle przenioslam plakat na gore strony…

  1. Gratuluję owocnej interwencji w wydawnictwie i przyłączam się do radosnego jodłowania 🙂
    Życzę Ci, żeby spotkanie 8 marca było udane! Plakat bardzo mi się podoba. Świetny pomysł. Będę niecierpliwie oczekiwać na relację.

    • no to pakuje do plecaka aparat! sama jestem ciekawa jak wyjdzie i ile kobiet pojawi sie na widowni. znam tylko nazwiska prelegentek (uf, straszne slowo – jest lepsze?) – ale opowiem o wszytskim w relacji po

Skomentuj

