szwedzkiereminiscencje

Dobry dzien!

In Pamietnik on 9 Luty 2010 at 14:39

Tak na poczatek moze zaczne lagodnie – zeby dobre bostwa blogowania mialy nade mna opieke.

Zaczne wiec od dobrego dnia (choc do zachodu slonca jeszcze daleko). A dzien dobry dlatego, ze po pierwsze moja „Grupa Sieciowa” czyli nätverksgruppen zaakceptowala zaprojektowane przeze mnie logo. Dla scislosci dodam, ze zaakceptowaly na razie dwie osoby – ale poniewaz spodziewalam sie gwaltownym protestow i miazdzacej krytyki, to dla mnie szalona ulga. Ba, jedna z osob napisala, iz zabiera logo do projektowania naszego plakatu wyborczego – czyli trafiony zatopiony. Bylo w tym i lekkie ostrzezenie, ze od projektowania plakatu wara, ale fajnie, ze wspolpraca jakos sie uklada i moze wspolnymi silami uda nam sie sfinalizowac aktywna akcje wyborcza.

Drugim sukcesem w tej materii byl telefon do dziennikarki tygodnika „Ny teknik”. Zagruntowalam ja juz wczoraj mailem, choc nie spodziewalam sie wiele. Inni uczestnicy Grupy Sieciowej ostrzegali mnie, ze tygodnik przyjmuje wylacznie teksty do debaty. Tymczasem jednak udalo mi sie zaciekawic dziennikarke i ma do mnie zadzwonic w przyszlym tygodniu, zeby o nas napisac. Hurra! Bardzo sie ciesze, ze wyszlo na moje: nie ma co nastawiac sie negatywnie dopoki sie z kims nie porozmawia i ktos nie odmowi. A tym razem odmowy nie bylo – wrecz przeciwnie, zainteresowanie.

W poniedzialek bedziemy zestawiac wyniki akcji so far, na konferencji telefonicznej. Troche to denerwujace, ze nikogo nie widac, lecz wbrew pozorom poprzednim razem udalo nam dokonac uzgodnien (choc czasami trudno zgadnac, KTO wlasnie sie wypowiada).

Miejmy tylko nadzieje, ze dzien sie nie zborsuczy i nadal bedzie tak przyjemny!

(Tak na marginesie to zaczelo sie w ogole od porannego maila z komplementem – tak niewiele, jak widac, do szczescia potrzeba…)

  1. kobieca intuicja dobrze mi mowila: podczas konferencji telefonicznej okazalo sie, ze istnieja uwagi krytyczne zarowno co do logotypu, jak i rozmowy z tygodnikiem. logotyp zostal mi niejako odebrany i wyszlo na to, ze zrobila go…emma. bardzo jestem ciekawa, CO ona z nim zrobi? propozycji wlasnych innych czlonkow, rzecz jasna, nie bylo.

    a co dziennikarka napisze to juz na prawde sprawa trudna do skontrolowania! tak juz bywa z mediami

Skomentuj

